O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Blog

Zdrowe żywienie

ella03ella03 Opublikował(a) 8 miesiąc temu
Zdrowe żywienie Przypomnę tylko, że Dobra dieta wcale nie ta odchudzająca. Twój dobry nastrój zależy teraz w dużej mierze od węglowodanów. Ale tylko tych złożonych, znajdujących się np. w kaszach, ciemnym pieczywie, ryżu i makaronach. Dzięki takim specjałom poziom glukozy we krwi wzrośnie i ma się na tyle długo, że w ciągu najbliższych kilku godzin nie dopadnie cię chęć na łakocie.

Przypomnę tylko, że Dobra dieta wcale nie ta odchudzająca. Twój dobry nastrój zależy teraz w dużej mierze od węglowodanów. Ale tylko tych złożonych, znajdujących się np. w kaszach, ciemnym pieczywie, ryżu i makaronach. Dzięki takim specjałom poziom glukozy we krwi wzrośnie i ma się na tyle długo, że w ciągu najbliższych kilku godzin nie dopadnie cię chęć na łakocie.



Zdrowie to również ryby. Poświęćmy im zatem kilka słów.



Ryby







Są wtedy smaczne, gdy są świeże i dobrze przyrządzone. Ryby są znakomitą potrawą, ulubionym daniem wielu z nas, niestety mają charakterystyczny zapach, który w niektórych przypadkach może zniechęcać. Oczywiście na wszystko są sposoby.



Zanim przystąpimy do pracy, sprawdźmy czy nasza ryba jest świeża. W tym celu zanurzamy ją w naczyniu z wodą, jeśli jest świeża opadnie natychmiast na dno. Jeśli wypływa, nie nadaje się do spożycia.



Aby zapach ryb nie był przykry można przed przyrządzaniem zamoczyć je na kilka godzin w mleku.



Ryby solimy na krótko przed smażeniem ponieważ sól wyciąga wodę i ryba długo trzymana w soli jest po usmażeniu mniej soczysta.



Aby usmażyć rybę bez tłuszczu należy patelnię teflonową posypać solą. Gdy będzie dobrze nagrzana ziarenka soli zaczną podskakiwać wtedy kładziemy rybę. Oczywiście nie solimy jej wcześniej. W ten sam sposób możemy usmażyć mięso.



Ryba nie rozpadnie się podczas przewracania na drugą stronę, jeśli do tłuszczu do smażenia dodamy odrobinę soku cytrynowego.



Ryba nie rozpadnie się podczas gotowania jeśli dodamy do wody łyżkę octu winnego.



Ryba, szczególnie mrożona, będzie miała delikatny smak jeżeli ugotujemy ją z dodatkiem mleka (pół na pół z wodą).



Aby ryba po usmażeniu miała ładny, złoty kolor należy dodać do panierki odrobinę czerwonej słodkiej papryki w proszku.



Do smażenia ryb używamy oleju, oliwy, masła. Nigdy zaś smalcu.



Śledzie, które przygotowujemy w domu będą delikatniejsze i smaczniejsze jeśli do ostatniego moczenia użyjemy mleka zamiast wody.

O ella03

Na stronie udzielam się jako UżytkownikDołączyłem na stronę 18.09.2020. .


Kategoria bloga

Archiwum bloga

Autor bloga

Zaloguj

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się .

Copyright © 2020


Niniejszy serwis nie ma charakteru konsultacyjnego. Nie zastępuje porady lekarskiej. Autorzy, użytkownicy i administratorzy serwisu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za błędy czy konsekwencje wynikające z zastosowania informacji dostępnych w tym serwisie. Należy zawsze zakładać, że artykuły i wypowiedzi użytkowników o treści medycznej NIE ZOSTAŁY napisane przez lekarza. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy, ani żadnych konsekwencji wynikających z zastosowania informacji zawartych w tym serwisie

Powered by PHP-Fusion Copyright © 2021 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Bootstrap Theme by PHP-Fusion Inc